Երեւանյան համարյա բոլոր խանութներում կարող եք հանդիպել «Գնված ապրանքը չի փոխանակվում եւ հետ չի ընդունվում» հայտարարությանը:
Օրերս «Առավոտի» խմբագրություն դիմած Ա.Ս.-ն պատմեց, որ «NEXT» խանութից,
թոռնիկի ատամնահատիկի կապակցությամբ, 29 900 դրամով (զեղչով եղել է 20
900) գնել էր մանկական հագուստ, սակայն փորձելուց հետո պարզվել էր, որ
փոքր է: Տիկինը հագուստը գնել էր շաբաթ օրը, երկուշաբաթի կրկին այցելելով
խանութ՝ խնդրել էր այն փոխել: Խանութում նրան մերժել էին:
Քանի որ քաղաքացիները հաճախ են դիմում խմբագրություն՝ բողոքով, որ չեն
կարողանում վերադարձնել կամ փոխել գնած ապրանքը, դիմեցինք «Սպառողների
իրավունքների պաշտպանություն» հասարակական կազմակերպությանը, խնդրելով
պարզաբանումներ տվյալ հարցի կապակցությամբ: «Համաձայն «Սպառողների
իրավունքների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի 23-րդ կետի, գնված ապրանքը
կարելի է փոխանակել 14 օրվա ընթացքում: Տվյալ դեպքում, խանութում պարտավոր
էին տիկնոջ խնդրանքը բավարարել: Եթե գնված ապրանքը չի բավարարում
սպառողին, ապա նա իրավունք ունի իր վճարած գումարի չափով այլ ապրանք
ընտրել»,- պատասխանեցին «Սպառողների իրավունքների պաշտպանություն»
հասարակական կազմակերպությունից: Նրանք նաեւ խորհուրդ տվեցին նման
դեպքերում հիշեցնել համապատասխան օրենքի մասին: Իսկ մեր հարցին՝ կարո՞ղ է
քաղաքացին դատական կարգով պաշտպանել իր իրավունքները, ասացին. «Իհարկե,
բայց սովորաբար հարցը դատարան չի հասնում, որովհետեւ օրենքի մասին բոլորը
գիտեն: Մեզ նման հարցով շատ են դիմել եւ բոլորի պահանջը բավարարվել է»: Ա. ԳԱՐԵԳԻՆՅԱՆ Նյութը ըստ Առավոտի 2009-12-25թ-ի համարի:
|